Profesionální fotografie pomáhají prodeji

PhDr. Jana Hloušková - profesionální fotografie

Autor: PhDr. Jana Hloušková

Specializuji se na prodej bytů na Jižním Městě, které dobře znám a které je zároveň i mým domovem. Každé nemovitosti se věnuji naplno s péčí, kterou si zaslouží. Nadstandardní realitní servis je u mě samozřejmostí. Baví mě dělat věci pořádně. Profesionálně a s lidským přístupem.

Profesionální fotografie pomáhají prodeji

Emoce rozhodují

Člověk nakupuje očima. A při výběru svého nového domova postupuje stejně. Koupě nemovitosti je také především o emocích, alespoň zpočátku. 80 % všech klientů je rozhodnuto ještě před samotnou prohlídkou – na základě prezentace nabízené nemovitosti.

Vizuální vnímání

Fotografie jsou a budou zásadní součástí inzerce, i když v současné době existují i další, složitější a modernější způsoby prezentace (např. video prohlídky – článek zde, virtuální prohlídky atd.) Když procházíte internetem a hledáte nemovitost, téměř vždycky ji nejdřív vnímáte vizuálně. Teprve když vás nemovitost osloví, začnete se zabývat také fakty a začtete se do informací.

První dojem dělá hodně, a proto pohled na fotografie prodávané nemovitosti může často rozhodnout. Kvalita fotografií může hodně ovlivnit úspěšnost prodeje. Krásné fotky totiž přitahují zájemce jako magnet a zvyšují návštěvnost inzerované nemovitosti. Klienti pak často přijdou na prohlídku s tím, že se do fotek dané nemovitosti zamilovali, a při osobní návštěvě plánují, jak si svůj nový domov zařídí.

Je tedy zřejmé, že profesionální fotografie nemovitosti není dobré podcenit, protože čas, věnovaný této službě, se mnohonásobně vrátí.

Profesionální fotografie

Přestože naše realitní kancelář HLOUŠEK REALITY disponuje kvalitní fototechnikou, profesionální fotografie jsou pro nás samozřejmostí a využíváme služeb profesionálního fotografa, se kterým dlouhodobě spolupracujeme. Naším cílem je totiž poskytnout co nejlepší služby.

Na fotografování je potřeba nemovitost nejdřív připravit a dát ji do podoby, v jaké kupce nejlépe osloví (viz články Homestaging, Jak připravit nemovitost k prodeji). Při samotném focení pak záleží na dobrém světle, perspektivě, barvách. Výsledná fotografie musí navodit příjemnou atmosféru a zachytit přednosti dané nemovitosti, přitom však odpovídat skutečnosti. To je zásadní požadavek, protože když se klient přijde pak na prodávaný byt osobně podívat a zjistí, že skutečnost fotografiím neodpovídá, je to pro něj velkým zklamáním a koupi si nejspíš rozmyslí. Proto není dobré klamat klienty „upravenými“ fotkami.

Proč je kvalita fotografií důležitá?

  1. Nabízená nemovitost vynikne mezi ostatními už v inzerci.
  2. Většina potencionálních klientů se do nemovitosti zamiluje na první pohled.
  3. Získáte víc zájemců o koupi.
  4. Prodáte za vyšší cenu a rychleji.

Jestli i vy chcete prodat svoji nemovitost na profesionální úrovni, kontaktujte mě.

Také by vás mohlo zajímat . . .

Hezký byt se prodá sám?

Hezký byt se prodá sám?

Spousta lidí si to určitě myslí, ale já se vás teď pokusím přesvědčit na jednom konkrétním případu, že je to velký omyl.

read more
Prodej bytu k rekonstrukci

Prodej bytu k rekonstrukci

Připravit k prodeji hezký zrekonstruovaný byt není nic těžkého. Ale jak prezentovat byt v původním stavu, aby zaujal, a zároveň nezakrývat jeho skutečný stav?

read more
Vizualizace bytu

Vizualizace bytu

Co je vizualizace? V dnešní době je to nejběžnější grafická prezentace toho, jak by mohla nemovitost vypadat v budoucnu.

read more
PhDr. Jana Hloušková | Tel.: 732 174 735, 272 927 497 | E-mail: jana@hlouskova.cz