Půdorysy nemovitostí
Autor: PhDr. Jana Hloušková
Půdorysy nemovitostí
Proč zahrnout do prezentace nemovitostí 2D a 3D půdorys
Půdorys nemovitosti je skvělým marketingovým nástrojem, protože představuje další možnost, jak udělat inzerát na prodej nemovitosti zajímavější a atraktivnější pro potencionálního zájemce.
Půdorysy k profesionální prezentaci nemovitosti prostě patří. Potencionální zájemci je chtějí a potřebují. Je to pro ně totiž nejlepší způsob, jak si udělat reálnou představu o prostoru a uspořádání jednotlivých prvků v nemovitosti. Tyto údaje totiž z textu ani fotografií nelze vyčíst. Informace o dispozičním uspořádání pomohou klientovi rozhodnout se, jestli daný byt vyhovuje jeho požadavkům na bydlení.
2D nebo 3D půdorys?
2D půdorys je nejjednodušším typem půdorysu a jeho struktura většinou ve zjednodušené verzi kopíruje stavební výkres. Půdorys popisuje jednotlivé místnosti a jejich rozměry. Většinou tu najdeme zakreslené i základní části vybavení bytu, např. sanitární zařízení nebo kuchyňskou linku. Vizuálně přitažlivější je samozřejmě půdorys barevný, kde jsou například jednotlivé místnosti odlišené barvou podlahy, atd.
3D půdorys společně s videoprohlídkou je cenným nástrojem pro ucelení představy o tom, jak jsou jednotlivé prvky v nemovitosti rozmístěny. Přidává 2D půdorysu třetí rozměr.
Výhody 2D a 3D půdorysů
1. Vyšší sledovanost nabídek
2. Větší zájem o prohlídky se skutečnými zájemci
3. Konkurenční výhody
4. Poskytuje zájemcům jasnou představu o nemovitosti
5. Zvyšuje prodejnost nemovitosti
Půdorysy nemovitostí jako nedílná součást profesionální prezentace
Pro naši realitní kancelář HLOUŠEK REALITY je samozřejmostí poskytnout ke každé nabídce bytu na prodej také jeho půdorys. Pro maximální přehlednost používáme 2D i 3D půdorysy. Potencionální zájemci tak dostanou jasnou představu o rozložení pokojů, umístění dveří a oken a celkové rozloze a uspořádání bytu. Pokud je byt prázdný, lze vytvořit i individuální vizualizaci, tj. návrh využití jednotlivých pokojů a rozvržení nábytku
Z vlastní zkušenosti vím, že je to další nástroj, který se u klientů velmi osvědčil. Půdorysy usnadňují potencionálním zájemcům udělat si představu o rozvržení bytu ještě předtím, než ho ve skutečnosti navštíví. A to i o těch parametrech nemovitosti, které nejsou přímo viditelné z fotografií nebo video prohlídky. Na osobní návštěvu pak přijdou často klienti už téměř rozhodnutí byt koupit a chtějí se jen ujistit o tom, že si svůj nový domov vybrali správně.
Pokud byste si přáli i vy prodat byt a využít k tomu naše profesionální realitní služby, ozvěte se mi.
Také by vás mohlo zajímat . . .
Jak prodat byt rychle a za maximální cenu?
Jak prodat byt dobře a rychle? Přece s profesionálním makléřem. Váháte? Zkusím vás přesvědčit. Dostala jsem na prodej docela obyčejný panelový byt na jednom pražském sídlišti.
Hezký byt se prodá sám?
Spousta lidí si to určitě myslí, ale já se vás teď pokusím přesvědčit na jednom konkrétním případu, že je to velký omyl.
Prodej bytu k rekonstrukci
Připravit k prodeji hezký zrekonstruovaný byt není nic těžkého. Ale jak prezentovat byt v původním stavu, aby zaujal, a zároveň nezakrývat jeho skutečný stav?